טיפול פילינג גוף

אם אתם מחפשים את אחד הטיפולים המיוחדים ביותר לגוף האדם, וחשוב לכם להזין את העור שלכם עם פרוצדורה מיוחדת במינה, הרי שבמלון ווסט ספא אשדוד, אנחנו מציעים לכם טיפול פילינג לגוף אשר נחשב לבעל סגולות ייחודיות עבור העור שלנו. במאמר הבא אנחנו הולכים לספר לכם כיצד טיפול פילינג גוף מסייע לעור שלנו, מדוע חשוב לעשות טיפול פילינג לגוף ומהו בעצם הטיפול המיוחד והנחשק שכולם מדברים עליו? כל התשובות בהמשך, המשיכו לקרוא!
טיפול פילינג גוף באשדוד

תוכן עניינים

מה זה טיפול פילינג גוף?

טיפול פילינג גוף נחשב לאחד הטיפולים המתקדמים ביותר לעור הגוף שלנו, ותפקידו המרכזי הוא לקלף את השכבות של התאים המתים לצורך התחדשות ורעננות הגוף שלנו.

טיפול פילינג גוף מתבצע באמצעות קרצוף ממריץ במיוחד של תערובות מלחים שונים אשר עשירים בשמנים ובפרחים או צמחים לסוגיהם השונים. את הטיפול מבצעים על עור הגוף מכף רגל ועד הצוואר, כאשר המטפל מורח את החומר על הבן אדם ובאמצעות תנועות מעגליות מחדיר את התערובת אל עור האדם באמצעות ספוגית מיוחדת שנועדה לביצוע הטיפול.

המטופל שוכב על מיטת הטיפולים ומרגיש כיצד הספוג עובר בכלל חלקי הגוף, ולעיתים תכופות, הפרוצדורה עשויה להרגיש כמו קרצוף נעים. חשוב לזכור שטיפול פילינג גוף חיוני עבור העור שלנו ולכן, מומלץ מאוד לבצע את הפרוצדורה אחת לכמה חודשים בכדי לחדש את התאים המתים שנאגרו על גבי עור הגוף שלנו.

זה נכון שהעור שלנו מתקלף מעצמו, ותאים מתים נושרים מעצמם, ובכל זאת, טיפול פילינג לגוף נועד בכדי לסייע לגוף שלנו להשיל את התאים המתים באופן מהיר יותר עם יעילות מוגברת.

מה זה טיפול פילינג גוף

באילו מקרים כדאי ומומלץ לעשות טיפול פילינג?

כאמור, פילינג גוף מקלף את התאים המתים מעור הגוף, ועושה זאת באופן מהיר ביותר אבל, זאת לא הסיבה היחידה שבזכותה כדאי לעשות טיפול פילינג לגוף. פילינג גוף מעניק ניקוי עמוק ביותר לגוף האדם ופותח נקבוביות סתומות בכל חלקי הגוף. ולמה זה כל כך חשוב?

הנקבוביות הסתומות יכולות להכיל בתוכן חיידקים ואוסף של דברים, אשר סותמים את הנקבוביות. כאשר הנקבוביות סתומות עלולה להיווצר דלקת בעור, שבאה לידי ביטוי בנקודות לבנות זעירות שמזכירות מקרי אקנה או מחלות עור נוספות.

הטיפול העמוק של פרוצדורת פילינג גוף נועד בכדי לנקות את העור בצורה העמוקה ביותר, גם אם הפרוצדורה נראית לכם פולשנית מדי – דעו לכם שזה מה שמסייע לעור שלכם להיראות במיטבו.

במיוחד כאשר לפני טיפול הפילינג, נכנסתם לסאונה יבשה שדאגה לפתוח את הנקבוביות הסתומות עוד יותר, ואז הפילינג מצליח לחדור עמוק במיוחד אל הגוף שלכם.

פילינג גוף בווסט אנד ספא

כמה עולה טיפול פילינג גוף?

ספא ווסט באשדוד מציע טיפול מאסלינג – שילוב של פילינג גוף במגוון ניחוחות ארמוטיים, ניתן לעשות את הטיפול באורך של 50 או 70 דקות .

פילינג גוף מחירים

פילינג גוף: חוויית טיפול בלתי נשכחת

אצלנו, בווסט אנד ספא באשדוד, תזכו לטיפול פילינג גוף האיכותי והמקצועי ביותר שרק תוכלו לבקש! בואו לחוויית טיפול בפילינג גוף שתשחרר את עור הגוף ותמריץ לכם את הדם. מקור השם "פילינג" נובע מהשפה האנגלית ופירוש המילה הינו, קילוף. כאשר השם מזכיר את פעולת הקילוף של עור הגוף בכדי שהתאים המתים ינשרו במהירות רבה יותר, מה שיגרום לעור שלנו להיראות חדש וזוהר יותר.

בספא הייחודי שלנו תוכלו לעבור לא רק טיפולי פילינג גוף לחידוש אלא גם טיפול עמוק ומנקה ביותר לעור. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לחוויה עוצמתית ובלתי נשכחת ולהחזיר לגופכם את תחושת הרעננות, הזוהר והבריאות. התקשרו 052-9707714 לתיאום תור לטיפול פילינג גוף באשדוד עם מיטב מטפלים מקצועיים ומנוסים בתחומם, שיוכלו לסייע לכם במגוון רחב של טיפולי עיסויים שונים ועד פרוצדורות מיוחדות לעור הגוף.

פילינג גוף באשדוד
יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן