עיסוי כפות רגליים

כמו עיסויים רבים אחרים, עיסוי כפות רגליים קיים בשטח כבר מאות שנים, והוא התפתח לצורתו המודרנית שמביאה מזור לאנשים רבים. כפות הרגליים שלנו נושאות עליהן את משקל גופנו ועומדות בלחצים יומיים, מה שמביא פעמים רבות לכאבים ולאי נוחות באזור הזה. מסאז' לכפות הרגליים יכול לעשות פלאים, וכאן נגלה לכם כיצד העיסוי הייחודי הזה יכול להפיג כאבים ולגרום לכם להרגיש נפלא.
עיסוי כפות רגליים

תוכן עניינים

מה זה עיסוי רגליים?

עיסויים סטנדרטיים מתמקדים באזורים שונים בגוף, כמו הגב, השכמות, הצוואר, ועוד. לעומת זאת, עיסוי רגליים מתמקד בכפות הרגליים, והמקור שלו הוא בסין. בכפות הרגליים שלנו יש למעלה מ-7,000 קצוות עצבים, ולכן הרגליים רגישות לעומס שהן חוות מדי יום.

באמצעות שילוב של טכניקות עיסוי שוודי וטכניקות מעולם הרפואה הסיני, פותח עיסוי הרגליים בצורתו הנוכחית. מסאז' לרגליים ידוע כמרגיע במיוחד, והוא עוזר להפיג מתחים וכן כאבים בכפות הרגליים.

כיצד מתבצע עיסוי כפות רגליים?

כאמור, עיסוי כפות רגליים מתמקד באזור הזה של הגוף בלבד. מכיוון שמדובר באיבר עם קצוות עצבים רבים, המטפלים שואלים את המטופלים שאלות חשובות, לפני העיסוי. כדי למנוע לחץ על נקודות רגישות ולמונע כאבים נוספים, אתם תישאלו על ההיסטוריה הרפואית שלכם, ואם אתם סובלים מכאבים כרוניים או זמניים (כאבים אקוטיים).

כדי למקסם את היעילות של עיסוי כפות רגליים, מבצעים אותו ללא גרביים. במקרים מסוימים המטפלים יבקשו מהמטופלים להשרות את הרגליים במים חמים כדי לשחרר שרירים וכאבים. במהלך העיסוי, המעסה יעסה את כפות הרגליים בטכניקות מקצועיות, ולעתים ישנו שימוש בקרם או שמן לריכוך העור.

כיצד מתבצע מסאז לרגליים

מה ההבדל בין עיסוי רגליים ובין רפלקסולוגיה?

שתי שיטות הטיפול האלו מתמקדות בכפות הרגליים, ולכן אנשים רבים נוטים להתבלבל ביניהן. רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול שמתמקדת באזורים ספציפיים בכפות הרגליים הקרויים "נקודות לחץ" או "אזורי רפלקס". לפי תורת הרפלקסולוגיה, האזורים האלו מתחברים למערכות שונות ברחבי הגוף, וכאשר לוחצים עליהם, הפעולה משפיעה על מסלולי אנרגיה ועל מערכת המצבים המרכזית. ברפלקסולוגיה מאמינים כי ניתן לקדם ריפוי של הגוף באמצעות לחיצה מבוקרת על נקודות לחץ.

לעומת זאת, עיסוי רגליים אינו מתבסס על אותם עקרונות כמו הרפלקסולוגיה. המטרה של מסאז' לרגליים היא להקל על כאבים ולהפיג מתחים. טכניקות העיסוי מתבססות על טכניקות עיסוי מסורתיות שונות, ועיסוי לרגליים אכן מביא לתוצאות הרצויות.

מה ההבדל בין רפלקסולוגיה למסאג ברגליים

מה היתרונות של עיסוי לרגליים?

ההרכב הייחודי של כפות הרגליים הופך אותן לרגישות במיוחד; עיסוי לכפות רגליים מסייע לאנשים שסובלים מכאבים בכפות הרגליים ובאזורים סמוכים; העיסוי הזה משחרר את השרירים בכפות הרגליים, וגם משפר את מחזור הדם.

מלבד זאת, עיסוי של כפות הרגליים מביא להקלה בנפיחות בקרסוליים וברגליים, מקל על כאבי ראש, עוזר להפיג מתחים, ואפילו מסייע לאלו שסובלים מבעיות בשינה. מדובר בעיסוי נפלא שאנשים רבים נהנים ממנו, והוא מספק תוצאות בכל עיסוי מחדש.

עיסוי באבנים חמות יתרונות הטיפול

להנות מעיסוי לרגליים

כדי ליהנות מהיתרונות של מסאז' לרגליים, חשוב לעבור את הטיפול הזה אצל מעסים מקצועיים בלבד. עיסוי לא מקצועי עלול להחמיר את הכאבים ולגרום לבעיות נוספות. אם אתם מחפשים ספא שמספק שירותי עיסוי מקצועיים – ווסט ספא אשדוד הוא המקום עבורכם.הספא הייחודי שלנו שוכן למימי הים התיכון, וכל האורחים יכולים ליהנות מעיסויים וטיפולים מפנקים במיוחד, בהתאמה אישית. כל המעסים והמעסות שלנו הם בעלי הסמכה רשמית בתחום, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אתם יכולים להזמין מגוון חבילות ספא, וליהנות מעיסויים נפלאים שמביאים מזור לגוף וגם לנפש.

יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן