עיסוי שוודי קלאסי

תושבי אשדוד והסביבה ומחפשים טיפול ספא מפנק שייקח מכם את כל המתח של השגרה הצפופה? עיסוי שבדי ווסט ספא באשדוד יספק לכם חוויה מדהימה, מרגיעה ומרעננת. אנו מציעים מגוון רחב של טיפולים, אבל הפופולרי שבניהם, הוא ללא ספק העיסוי השוודי. אז מה זה בדיוק אומר עיסוי שוודי? מה היתרונות של הטיפול הזה ומה לצפות? כל התשובות במאמר הבא.

עיסוי שוודי

תוכן עניינים

מה זה עיסוי שוודי?

סביר להניח שכבר יש לכם מושג סביר מה זה עיסוי שוודי. זה עיסוי הקלאסי והמסורתי, שלרוב רואים בכל הפרסומות לספא. אבל אם עוד לא חוויתם אותו באופן אישי, מיד נסביר מה זה בדיוק אומר.

ישנן מספר טכניקות עיסוי שבדי שונות, אך כולן משתלבות יחד כדי לספק לכם עיסוי מרגיע להפליא באמצעות לחץ מעגלי עדין המופעל באמצעות ידיו של המטפל (המכונה באופן מקצועי 'חיכוך'). טכניקות עיסוי שוודי אחרות כוללות:

  • ליטוף – סוג של ליטוף עדין, כולל משיכות ארוכות.
  • לישה – המטפל עשוי ממש לעשות "תנועות לישה" על השרירים.
  • רטט – כולל הקשה קלה וטכניקות אחרות שעלולות לגרום לגוף לרעוד קל או לרטוט.
  • תיפוף – בדיוק כמו בסגנון שאתם מבקשים ממישהו לתופף בעוצמה מסוימת על השרירים.
מה זה עיסוי שוודי

מה זה עיסוי שוודי הוליסטי?

הרבה אנשים שומעים את המונח "עיסוי שוודי הוליסטי" ושואלים אותנו מה הכוונה, האם יש הבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי שוודי הוליסטי? אז מיד נסביר לכם עיסוי שוודי הוליסטי, עובד בדיוק כמו העיסוי השוודי הרגיל – על הרקמות העדינות: השרירים, הגיסים, העור וכלי הדם. מה שמייחד את העיסוי השוודי ההוליסטי הוא בכך שיש לו את האפשרות להשפיע באופן מידי על תחושת המטופל ומעורר בו תחושות נעימות של רגיעה.

אז למה הוליסטי?

המושג הוליסטי = שלם, מגיע מכך שבעיסוי השוודי המעסה עובד על כל החלקים בגוף כדי ליצור חוויה אחת של הגוף בה המטופל מרגיש "שלם". בנוסף, כדאי לדעת שעיסוי שוודי הוליסטי כולל בתוכו ידע מערבי כמו פיסיולוגיה ואנטומיה.

מהם היתרונות של מסאז' שוודי?

  1. הקלה על כאבי שרירים – בין אם הגזמתם בחדר הכושר, ובין אם אתם סובלים מכאבי שרירים או מפרקים ארוכי טווח או כרוניים, עיסוי שבדי בהחלט יכול לעזור להקל על הכאב. המטפל בעיסוי שלכם יכול לכוון לנקודות כאב מסוימות, להפחית את מתח השרירים באזור עם הקלה משמעותית על כל סוג של כאב.
  2.  שיפור זרימת דם – עיסוי שוודי משפר את זרימת הדם ויש לזה מספר יתרונות. החום המוגבר מרגיע ומקל על השרירים הכואבים, אבל בנוסף, זה גם עוזר לגוף שלכם להוציא את כל הרעלים שכולנו אוגרים בחיי היומיום. במילים אחרות, לא רק שהעיסוי ישאיר אותכם רגועים יותר, אתם עשויים לחוות העצמה ברמת האנרגיה כתוצאה מזרימת הדם המוגברת.
  3. הגדלת טווח תנועה – הודות לעבודה העדינה של המעסה על הרצועות והשרירים, עיסוי זה יכול לעזור לשפר את טווח התנועה שלכם, ולהשאיר אותכם הרבה יותר גמישים.
  4. הפחתת מתח פיזי – מתח יכול לגרום לשרירים שלנו להימתח ולהתכווץ; ממש כאילו אנחנו מתכוננים לתגובת הילחם או ברח. עם זאת, עלינו לדאוג לכך שהשרירים שלנו יהיו רגועים, ולשחרר את המתח כאשר לא באמת נלחמים. עיסוי שוודי מקל על המתח, מאפשר לשרירים להירגע ומסיר הלחץ על השרירים. זה גם יכול להועיל מאוד לשיפור היציבה והפחתת כאבי ראש כרוניים שנובעים ממתח.
  5. הפחתת מתח רגשי – לרוע המזל, רבים מאיתנו חווים הרבה רגעים מלחיצים ביומיום עם המון סטרס שנמשך לאורך הזמן שלנו וגורמים להרבה נזקים בריאותיים. עיסוי שוודי מאפשר להפחית את כל הלחץ הרגשי ולשחרר את המתחים שהצטברו לכם בנפש.
  6. משפר את איכות השינה –  במסגרת העיסוי השבדי שתקבלו, המוח שלכם ככל הנראה יפריש הורמון מיוחד שנקרא סרוטונין – זה למעשה המפתח לתחושת השמחה ומגן מפני תחושות חרדה ודאגה. בנוסף לכף, הסרוטונין חיוני מאוד לדפוסי שינה בריאים. אנשים רבים בוחרים לעשות עיסוי שוודי בשעות אחר הצהריים המאוחרות או הערב כדי שיוכלו להירדם לאחר מכן בקלות וליהנות משינה איכותית ועמוקה.
עיסוי שוודי יתרונות הטיפול

כמה טיפים שווים למסאז' שוודי!

  • 20 דקות לפני העיסוי שוודי, תבלו כ-20 דקות בסאונה. זה יחמם וירפה את השרירים שלכם ויכין אותם לחוויה עמוקה ומרגיעה עוד יותר.
  • כמעט כל סוג של עיסוי יכול להשאיר אותכם צמאים ולהמריץ את שלפוחית השתן שלכם, מה שיתבטא בצורך מוגבר ללכת להתפנות. הסיבה לכך היא שהעיסוי מגביר את זרימת הלימפה שלכם והגוף שלכם משחרר את כל הרעלים. לכן, מומלץ ללכת להפנות לפני העיסוי וגם לאחר מכן לשתות המון מים.

למה לצפות בעיסוי שוודי?

העיסוי שלכם יימשך כנראה כ-50 או 70 דקות. המטפל/ת שלכם ייתן לכם זמן להתפשט באופן פרטי ולשכב על שולחן העיסוי שמרופד היטב. שם תוכלו להתכסות במגבות. אתם לא צריכים להיות ערומים לחלוטין בשום שלב; המטפל/ת שלכם יעבוד על חלק קטן בגופכם בכל פעם בהתאם לאזור בו תבקשו ממנו להתמקד. אם אתם חשים אי נוחות או כאב אל תהססו לומר זאת למטפל באותו הרגע.

המטפל/ת שלכם עשוי להתאים לכם שמנים אתריים בהתאם לבעיות שאתם סובלים מהן, זה יכול שמן אתרי עם ניחוח מסוים או קרם שיתאים לסוג העור שלכם. המטפל יעסה אותם לתוך הגוף שלכם עם סדרה של משיכות וטכניקות אחרות, כמו לדוגמה – לישה או שפשוף הכתפיים, תנועות תיפוף על שרירים קשים ועוד. המטפל תמיד לוקח בחשבון את האזורים העדינים או הרגישים בגופכם.

יש מטפלים ששמים מוזיקה נעימה ושקטה במהלך העיסוי, מכיוון שזה יכול לעזור לכם להירגע. אל תחששו לומר אם אתם מעדיפים שיהיה בלי מוזיקה, או כל דבר שמציק לכם במסגרת העיסוי השוודי. המטרה היא שתהיו רגועים ושתוכלו להתמסר לעיסוי.

אותו דבר לגבי דיבורים. רוב המטפלים רגישים מאוד לכמה הלקוח שלהם רוצה לתקשר ויגבילו או יעודדו שיחה בהתאם. יש אנשים שאוהבים לשוחח קצת; אחרים לא. זה לא משנה כל עוד אתם מרגישים בנוח ורגועים.

עיסוי שבדי באשדוד

מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי?

עיסוי תאילנדי מבוסס הרבה על תורת המזרח. בעוד שרבות מהטכניקות בהן נעשה שימוש דומות לאלו של עיסוי שוודי, העיסוי התאילנדי משתמש גם בנקודות מיוחדות שנקראות אקופרסורה. הנקודות שנמצאות בגוף מסייעות למעסה למתוח ולשחרר את השרירים ולהקל על מתח במפרקים. עיסוי תאילנדי עובד בצורה חזקה יותר על השרירים. כמו כן, אחד ההבדלים הראשונים שאנשים מבחינים בהם במהלך העיסוי התאילנדי זה החוסר ציוד. בעוד שבעיסוי שוודי תשכבו על שולחן עיסוי מיוחד – עיסוי תאילנדי מסורתי מתקיים על מחצלת, זה מאפשר למטופל טווח תנועה רחב יותר, שכן עיסוי תאילנדי הוא יותר פעיל מסגנונות עיסוי מערביים, כדוגמת העיסוי השוודי.

עיסוי תאילנדי מתאים יותר לאנשים ש:

  • חשוב להם לחוות טיפול פיזי עוצמתי ומשחרר יותר מחוויה עדינה ומרגיעה (כמו בעיסוי שוודי)
  • מטופלים שרוצים לשפר את הרווחה הכללית שלהם ולשפר את רמות האנרגיה בגוף
  • מטופלים לא אוהבים עיסויים עם שמנים.
  • מטופלים בעלי טווח גמישות בינוני שיכולים לסבול תנוחות מסוימות שדורשות גמישות במפרקים.

במלון WEST & SPA באשדוד תוכלו לעשות טיפול באבנים חמות האורך 70/50 דקות.

כמה מילים אחרונות,

עיסוי שוודי הוא ללא ספק חוויה מהנה ומרגיעה, רק שימו לב שאתם בוחרים בספא מקצועי, עם צוות מעסים מיומן שיעניק לכם יחס אישי ואדיב. אנו מזמינים אותכם להגיע לווסט ספא שבאשדוד וליהנות מחוויה מדהימה ופינוק אולטימטיבי שימלא את המצברים שלכם וייתן לכם פסק זמן שהגוף והנפש שלכם זקוקים לו.

יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן