עיסוי רקמות עמוק

במהלך השנים פותחו מספר טכניקות עיסוי שמאפשרות להפיג כאבים, לשחרר שרירים ולהרגיע את הגוף ואת הנפש. עיסוי רקמות עמוק הוא אחד העיסויים הפופולריים ביותר, ויש לכך סיבות טובות רבות. מסאז' רקמות עמוקות הוא בעל יתרונות ייחודיים, וכאן תוכלו לגלות מה מיוחד בו, והיכן תוכלו לקבל עיסוי מקצועי.

עיסוי רקמות עמוק

תוכן עניינים

מה זה עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי של רקמות עמוקות דומה מבחינת הטכניקה שלו לעיסויים אחרים. אולם, בעיסוי מהסוג הזה מתבצעות פעולות לישה ולחיצה חזקות יותר לעומת עיסויים אחרים. בנוסף, בעוד שבעיסויים אחרים מעסים אזורים נרחבים בגוף, בעיסוי רקמות עמוקות מתמקדים באזור אחד או מספר קטן של אזורים.

טיפול רקמות עמוק פועל על רבדים עמוקים של גידים, רצועות ושרירים, והוא מהווה עיסוי טיפולי. אם אתם סובלים מכאבים בגוף או סובלים מפגיעה – העיסוי הזה יכול לספק לכם מזור למגוון בעיות.

יתרונות של עיסוי רקמות עמוק

מסאז' רקמות עמוק כולל יתרונות רבים, לרבות:

שחרור שרירים מתוחים: במהלך עיסוי רקמות עמוקות, המעסה פועל באופן הדרגתי כדי להגיע לשכבות עמוקות באיברים השונים. הודות לכך, ישנה תחושת הקלה של שחרור שרירים מתוחים, והפגה של הכאבים הנלווים לתופעה.

  • תיקון יציבה: אם אתם סובלים מיציבה לא מאוזנת, עיסוי עמוק של הרקמות יכול לעזור לכם במידה רבה. העיסוי הייחודי הזה משפר את שיווי המשקל הכללי של הגוף, וגם מתקן יציבה לא מאוזנת.
  • מרגיע את העצבים: לעיסוי רקמות עמוקות יש השפעה נפלאה על מערכת העצבים המרכזית. כאשר מקבלים עיסוי מקצועי, כאבים ברחבי הגוף משתככים, וישנה הקלה ניכרת בכאבים שמקרינים ממערכת העצבים לאיברים שונים בגוף.
  • הקלה על טראומות גופניות: אחד הטיפולים המומלצים ביותר עבור אנשים שנפגעו בתאונות שונות, כמו תאונות עבודה ותאונות דרכים, הוא מסאז' רקמות עמוק. העיסוי הזה משקם פציעות פיזיות, ומסייע גם להקלה על החלמה אחרי ניתוחים.
  • שיפור זרימת הדם: כמו עיסויים אחרים, עיסוי עמוק של הרקמות משפר את זרימת הדם. בנוסף, העיסוי משפר את הניקוז הלימפתי בגוף, ומאיץ תהליכי החלמה בגוף.
  • האטה של תהליכים דלקתיים: שיקום של רקמות פגועות והאטה של תהליכים דלקתיים היא תופעת לוואי מבורכת נוספת של עיסוי רקמות.
מה זה עיסוי רקמות עמוק מה יתרונות הטיפול?

למי מתאים טיפול רקמות עמוק?

טיפול רקמות עמוק מתאים במיוחד לאנשים שסובלים מכאבים כרוניים או אקוטיים. לאילו כאבים מתאים הטיפול? כאבים בגב העליון, כאבים בגב התחתון, בעיות מפרקים, כאבי צוואר, מתחים בשרירי מיתר הברך, דלקת מפרקים ניוונית, פיברומיאלגיה, ועוד. מכיוון שמדובר בעיסוי עמוק וחזק יותר לעומת עיסויים אחרים, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני תחילת הטיפולים. ישנם מקרים שבהם עיסוי מהסוג הזה אינו מתאים, ולכן חשוב לבדוק את התאמתכם אצל רופא מקצועי.

על החשיבות של טיפול רקמות עמוק מקצועי

עיסויים באופן כללי, ועיסויים עמוקים בפרט, דורשים זהירות, מיומנות וניסיון. כדי ליהנות מהיתרונות של עיסוי רקמות עמוק, חשוב לקבל אותו אצל מעסים מקצועיים בלבד. עיסוי לא מקצועי הוא לא יעיל, ובמקרים רבים גורם לנזקים נוספים. לכן, אם אתם זקוקים לעיסוי מקצועי ועמוק – אל תתפשרו. בחרו במעסים מקצועיים שיוכלו להעניק לכם עיסוי איכותי שיטיב עמכם.

מסאז רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוקות בווסט ספא אשדוד

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו ליהנות ממסאז' רקמות עמוקות שעושה את העבודה – ווסט ספא אשדוד כאן עבורכם. בספא שלנו תוכלו לבחור בין שלל טיפולים נפלאים, לרבות עיסוי רקמות עמוקות, ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות. כל המעסים והמעסות בספא שלנו עברו הכשרות נרחבות בתחום, והם בעלי ניסיון רב בעיסויים.

 כאשר אתם נמצאים בטיפול, יש לכם אפשרות לבחור את עוצמת הטיפול ולומר בדיוק אילו אזורים בגוף מפריעים לכם. מלבד העיסויים המופלאים, האורחים של הספא נהנים מנוף לים התיכון, קרבה לטיילת ואווירה מרגיעה במיוחד. אנו מזמינים אתכם לבחור עיסוי מפנק במיוחד, ולהזמין עיסוי רקמות עמוק שיעזור להפיג כאבים ולהקל על מתחים גופניים ונפשיים.

עיסוי רקמות עמוק מחיר בווסט ספא אשדוד
יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן