עיסוי אנרגטי

הקשר בין הגוף לנפש ידועים זה מכבר, וכאשר אחד מהגורמים האלו יוצא מאיזון – גם השני אינו מאוזן. לכולנו יש רגעים בחיים שבהם אנו מרגישים חוסר איזון ומתקשים למצוא את שיווי המשקל המבורך שכולנו משוועים לו. טכניקת עיסוי אנרגטי מסייעת לאנשים רבים למצוא בחזרה איזון גוף ונפש, וכאן תגלו על העיסוי הייחודי הזה, יתרונותיו והיכן תיהנו מהעיסוי המקצועי ביותר.

עיסוי רוקינג אנרגטי

תוכן עניינים

מה זה עיסוי אנרגטי?

עיסוי אנרגטי הוא שיטת עיסוי וטיפול מרגיעה במיוחד, שמחזירה לגוף ולנפש את החיוניות. העיסוי הייחודי הזה משפר את זרימת האנרגיה בגוף, ומשפר תחושות גופניות, וכן איזון תודעתי, גופני ומנטלי. הפרעות ב"אנרגיית כוח החיים" מובילים פעמים רבות לבעיות גופניות ומנטליות שונות, ותפקידו של עיסוי אנרגטי הוא לרפא את הגוף והנפש דרך שיפור הזרימה האנרגטית. כאשר הדאגות והמתחים יורדים מאיתנו, הגוף שלנו נרגע, וזה תורם רבות לבריאותנו הכללית, וזה בדיוק מה שעיסוי אנרגטי משיג.

כיצד מתבצע עיסוי אנרגטי?

המטרה של עיסויים אנרגטיים היא להביא לאיזון במערכות הגוף. כדי לעשות זאת, מתבצע העיסוי על ידי שילוב של טכניקות עיסוי עדינות וחימום ("רוקינג") אשר משפרות את זרימת הדם בגוף, מרפות את השרירים ואף תורמות לניקוז בלוטות הלימפה. בנוסף, במהלך העיסוי הזה, המעסה משתמש בתנועות מיוחדות כדי לעודד את הגוף לשינויים חיוביים. התוצאה היא לא רק שיפור בתחושה הגופנית, אלא הסרה של חסמים, שיפור במצב הרוח והחזרה של האיזון הרגשי, המנטלי, הרוחני והנפשי.

היתרונות של עיסוי רוקינג אנרגטי

מה היתרונות של עיסוי רוקינג?

עיסוי רוקינג אנרגטי מביא עמו יתרונות רבים, עבור הגוף וגם הנפש:

  • הפחתה של לחץ ומתח: העיסוי מרגיע את מערכת העצבים, וכתוצאה מכך המטופלים מרגישים נינוחים ורגועים יותר.
  • הקלה על כאבי שרירים: עיסוי רוקינג מרפה את השרירים, ומקל על כאבים שהמטופלים סובלים מהם פעמים רבות.
  • שיפור מצב הרוח: תוצאה ישירה של עיסוי רוקינג היא שיפור ניכר במצב הרוח, ותחושה של אנרגיה מחודשת.
  • שיפור הניקוז הלימפתי: עיסוי אנרגטי עוזר בניקוז בלוטות הלימפה מחלקיקים מזיקים, מה שמשפר את הבריאות הכללית ועוזר לחזק את המערכת החיסונית.
  • החזרת החיוניות לגוף ושיפור בריאות העור: שיפור בזרימת השם משפיע באופן ישיר על מראה העור, והוא גורם לנו להיראות חיוניים ובריאים יותר.
  • שיפור תפקוד מערכת העיכול: הזרימה האנרגטית המשופרת בגוף, לצד שיפור זרימת הדם, מסייעים לתפקוד טוב יותר של מערכת העיכול, והקלה על תסמינים של בעיות במערכת העיכול.
טיפול רוקינג

למי מתאים עיסוי אנרגטי?

עיסוי רוקינג הוא עדין יחסית לעיסויים אחרים, ולכן הוא מתאים למרבית האנשים. במהלך הטיפול הזה לא מפעילים לחץ על הגוף, ולכן אין לרוב שימוש בשמנים או תכשירים אחרים. באופן כללי, כל אחד יכול ליהנות מעיסוי רוקינג, כולל נשים בהיריון, אך חשוב לוודא שאתם יכולים לעבור את הטיפול הזה. אם יש לכם בעיות בריאות כרוניות או ספק לגביי העיסוי – התייעצו עם הרופא שלכם טרם העיסוי.

איפה אפשר לקבל עיסוי אנרגטי?

כפי שראיתם, לעיסוי אנרגטי יש יתרונות רבים, ואנשים נהנים ממנו באופן קבוע הודות לתופעות הלוואי החיוביות שלו. כדי ליהנות מהיתרונות של עיסוי רוקינג, חשוב לעבור את העיסוי אצל מטפלים שעברו הכשרה בתחום, קיבלו הסמכה ויש להם ניסיון בתחום. אם אתם רוצים ליהנות מעיסוי שישפר את האנרגיה הכללית שלכם, בווסט אנד ספא באשדוד מחכים לכם עיסויים מפנקים בהתאמה אישית. בין יתר העיסויים שמציעים במקום, ניתן לקבל עיסוי רוקינג על ידי מעסים מקצועיים. הספא האהוב בעיר הדרומית כולל בתוכו מתקני ספא מתקדמים ומעוצבים, והוא שוכן על חופי הים, כך שתוכלו ליהנות מנוף ישיר למים התכולים של הים התיכון. הצוות במקום מספק שירותים מותאמים אישית לכל לקוח, ואתם יכולים להזמין עיסוי לכם או לאנשים אחרים בכל ימות השנה.

לסיכום:

עיסוי אנרגטי עוזר להחזיר את האיזון לחיים, איזון שכולנו זקוקים לו. אתם יכולים ליהנות מהעיסוי הנפלא והמרגיע הזה בכל ימות השנה במלון ווסט אנד ספא באשדוד, ולהרגיש שיפור ניכר במצב הרוח ובריאותכם הכללית.

יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן