עיסוי באבנים חמות

בין אם אתם תושבי אשדוד שמחפשים דרך ייחודית להתפנק עם עיסוי לגוף ולנפש או בין אם אתם מגיעים לנפוש להנאתכם איזה סופ"ש באשדוד – אתם בטוח תסכימו איתנו שאין כמו  יום בספא עם עיסוי אבנים חמות שיטעין לכם את המצברים, ירגיע את הגוף שלכם מסטרס כך שתוכלו לחזור לשגרה מלאי כוחות, רעננים ורגועים. אז מה זה בדיוק עיסוי אבנים חמות? איך זה נעשה ולמה אתם חייבים לנסות את זה? כל התשובות במאמר הבא! 

טיפול באבנים חמות באשדוד

תוכן עניינים

נתחיל מהבסיס, מה זה בעצם עיסוי באבנים חמות?

מדובר בעיסויי ייחודי שכולל שימוש באבני בזלת שאותן מניחים בנקודות שונות בגוף. האבנים המיוחדות הללו מחוממות לפני השימוש ובעזרתן המטפל יכול להפעיל לחץ עמוק יותר על האזורים הרצויים בהם נאגר המון סטרס מבלי לגרום לאי נוחות אצל המטופל.

למה דווקא אבני בזלת?

אבני בזלת הם האבנים הנפוצות ביותר בסוג זה של עיסוי מהסיבה שהן מאוד חלקות הודות לזרם של הנחלים והם מחזיקים מעמד גם בטמפרטורות גבוהות. אבני בזלת מתחממות במהירות ושומרות על החום לזמן ממושך, דבר שמאפשר למעסה ולמטופל ליהנות מהיתרונות במהלך העיסוי. האבנים מחוממות בתנור מיוחד לטמפרטורה של עד 50 מעלות צלזיוס.

למה דווקא אבני בזלת בעיסוי באבנים חמות

מה היתרונות של עיסוי באבנים חמות?

כולם כבר יודעים שעיסויים באופן כללי הם תרופה יעילה וטבעית למתח, אבל אם נתמקד ספציפית בעיסוי באבנים חמות, אז כדאי להיות מודעים לעוד פתרונות שהטיפול מציע למצבים בעיתיים מסוימים. האבנים החמות שמונחות לכם על העור או על גבי סדין ממריצות את הדם לשרירים ויחד עם תנועות העיסוי תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • הקלה על שרירים תפוסים, התכווצויות
  • שיפור מראה עור הגוף והפנים
  • הפחתת חרדה ומתח
  • שיפור זרימת דם ואנרגיה
  • שיפור איכות שינה
  • הפחתת מתח פיזי ונפשי
  • יוצר תחושת נוחות וחמימות
  • הקלה על תסמינים בכאבים כרוניים כמו בסרטן (יש להתייעץ עם רופא לפני הטיפול)
  • הקלה על תסמינים של מחלות אוטואימוניות
  • הגברת גמישות מפרקים
 

עיסוי באבנים חמות מאפשר לכם להיכנס למצב רגיעה עמוק יותר בזמן שהמעסה יעבוד על השרירים שלכם עם תנועות נעימות. החום בתוך האבנים ירפה את השרירים שלכם ויהפוך אותם לגמישים יותר, מה שיאפשר להגיע לנקודות כאב עמוקות יותר, מבלי שתרגישו לרגע אי נוחות.

סגולות הטיפול באבנים חמות

מה קורה במהלך הטיפול באבנים חמות?

עיסוי האבנים החמות שלנו משלב שתי טכניקות עיסוי מסורתיות. במהלך העיסוי, המעסה שלכם יכין את האבנים החמות לטיפול ובדרך כלל יניח אותן אסטרטגית במרכז הגב לאורך עמוד השדרה, הכול יהיה תלוי גם בסיבה שאתם ניגשים לטיפול הזה. לצורך העניין ניתן להניח את האבנים החמות גם על הבטן, כפות הרגליים, החזה, הפנים, ואפילו על אצבעות הרגליים וכפות הידיים במידת הצורך.

 

מיקום האבנים יכול לסייע בהקלה על כאבים באזורים הבעייתיים. לפני הפגישה שלכם, המטפל ישאל אותכם מספר שאלות ויבין את מצבכם כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר של האבנים וכדי לדעת היכן למקד את העיסוי.

עיסוי באבנים חמות יתרונות הטיפול

כמה זמן אורך העיסוי?

ווסט אנד ספא אשדוד מציע טיפולי עיסוי באבנים חמות במשך 50 עד 70 דקות; אתם יכולים לבחור את הזמן שמתאים יותר לצרכים וללו"ז שלכם באותו היום. תהיו בטוחים שהטיפול הזה יספק לכם כל כך הרבה יתרונות והפגת מתחים. ייתכן ותרגישו אפילו שהטיפול היה קצר מדי, אבל ההרפיה העמוקה שתחוו תגרום לכם להבין כמה ההשפעה של העיסוי הזה היא אדירה ומשמעותית.

האם אפשר לקבל כוויות מאבנים חמות?

כאשר אתם בוחרים בספא שמעסיק צוות מיומן ומנוסה שמבין היטב את טווח הטמפרטורות הנדרש לטיפול זה, אתם יכולים להיות רגועים שלא תקבלו כוויה או תחוו תופעות לוואי לא נעימות מהעיסוי. אצלנו המעסים שלנו מיומנים בטכניקה זו והם ידאגו שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר ושתיהנו מכל רגע במהלך העיסוי עצמו.

west&spa לחווית ספא בלתי נשכחת

עיסוי אבנים חמות באשדוד פופולרי מאוד גם בקרב המבקרים המקומיים וגם תיירים שבאים לנפוש ובוחרים לעשות זאת ב west&spa. אנחנו מזמינים אותכם להגיע לספא שלנו וליהנות מחוויה אקסקלוסיבית ומשחררת לגוף ולנפש. בנוסף לטיפול באבנים חמות אנו מציעים עוד מגוון רחב של טיפולים מפנקים שיאפשרו לכם להתנתק מעט מהשגרה העמוסה ולוחצת וליהנות מרגעי נחת ושלווה.

למידע נוסף ותיאום תור, השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן