יום כיף לחברות טובות

אם מינו אותך לארגן יום הולדת לבסטית שלך, ונפלה בחלקך ההזדמנות לארגן יום כיף ליום הולדת לחברה הכי טובה – הרי שמומלץ לארגן את האירוע המרגש והחגיגי בווסט ספא אשדוד, אחד המקומות האקסקלוסיביים ביותר – המציע ספא איכותי הכולל מגוון רחב של טיפולים איכותיים ביותר שיהפכו את יום ההולדת של חברתך ליום המושלם ביותר בשנה!

ווסט ספא אשדוד מזמין אותך ליום כיף עם החברה הכי טובה שלך בלהתפנק בספא איכותי ביותר, עם מתקני ספא שווים במיוחד!

יום כיף לבסטי

תוכן עניינים

אילו מתקני ספא תמצאו בווסט ספא אשדוד?

בדומה לכל ספא יוקרתי שמכבד את עצמו, אצלנו תוכלו ליהנות מסאונה רטובה וסאונה יבשה שיהוו  טיפול סגולתי ומרפא עבור הגוף שלכן. הסאונה היבשה נחשבת כמנקה את הגוף מהרעלים הכי עמוקים שלו, בעוד שטיפול של 15 דקות בלבד ישנה את הרגשתכן פלאים.

לעומת הסאונה היבשה, הסאונה הרטובה נחשבת כפינוק הבריא למערכת הנשימה. סאונה יבשה נועדה בכדי לנשום לעומק את האדים הרבים שיש בה, ובכך לנקות באופן טבעי את מערכת הנשימה שלנו. הסאונה הרטובה גם מסייעת לנו בפתיחת הנקבוביות הסתומות בגוף, מה שעוזר לעור הגוף שלנו לנשום ולהימנע מהיווצרות של מזהמים וחיידקים בעור.

יום כיף לחברה הכי טובה

יום כיף ליום הולדת לחברה הכי טובה: מסיבת בנות בספא באשדוד

אם יש דבר אחד שחברות טובות צריכות בכדי להעביר את הזמן בכיף, זה מקום איכותי ופסטורלי שבו הן יכולות לשבת ולהירגע ולהיפתח אחת לשנייה בכל אשר יושב על ליבן, זאת בדיוק הסיבה שאם לחברה שלך יש יום הולדת בזמן הקרוב אז כדאי מאוד לקחת אותה לספא איכותי במיוחד. אז אם אתן מתגוררות באשדוד והסביבה – כדאי לכן לבקר בווסט ספא אשדוד שמציע חוויה ייחודית ויוצאת דופן, הכוללת פינוק לצד רוגע ושלווה.

הספא שלנו מציע לכן גם חבילת ספא הכוללת ארוחת בוקר מפנקת עם מבחר ענק של עיסויים מקצועיים שנעשים על ידי צוות מקצועי ביותר.

יום כיף לחברות באשדוד

איזה מקומות הם המומלצים לחגיגת יום כיף ליום הולדת לחברה הכי טובה?

קיימים הרבה מקומות טובים לחגוג בהם יום הולדת, או סתם כך להעביר בהם יום כיף עם החברים הכי קרובים. אלו יכולים להיות טיולי טבע וסיורים בערים עתיקות או שאולי זה יכול להיות טיול שופינג לחול או טיול קניות בעיר מסוימת בארץ ואולי אפילו זה יכול להיות טיול מיוחד לגוף ולנפש.

אך כשמדובר בספא מפנק לבסטיות, עם עיסוי גוף מקצועי ואיכותי ומתקני ספא מרהיבים – זה המקום המומלץ ביותר עבורכן! ספא מפנק יהפוך את יום הכיף שלכן לחלומי ביותר. חוויה יוצאת דופן ושונה לחלוטין מכל מה שהכרתן עד היום.

תוכלו להגיע לספא בנחת, להתיישב בפינת חליטות תה ושתייה קלה, במקום יפה ונעים עם החברה הכי טובה. לאחר מכן יקראו לכן לעיסוי מפנק ומשחרר ומשם תמשיכו ליום כיף במתקני הספא השונים: סאונה, ג'קוזי ובריכה, ותקנחו גם בארוחה טעימה!

רעיונות ליום כיף לבסטי

ווסט ספא אשדוד

אז אם את מחפשת את המקום המושלם ביותר לחגוג בו יום כיף ליום הולדת לבסטית שלך, הרי  שווסט ספא אשדוד זה בדיוק מה שאת תזדקקי לו. ספא מרשים ביופיו עם אווירת מפתח ייחודית וקסומה שעוטפת את המקום – המקום המושלם ליום כיף ליום הולדת לחברה הכי טובה ואולי אפילו לחגיגות עם החברות הטובות. צרו איתנו קשר עוד היום  073-2866819 או שתשאירו פרטים ונציגינו ייצרו איתך קשר בהקדם האפשרי! יום הולדת שמח!

יום כיף ליום הולדת לחברה הכי טובה
יצירת קשר
WEST SPA - הטיילת 21, אשדוד
לבירורים, הזמנות ופרטים נוספים

צור קשר

דילוג לתוכן